E-commerce implementations
Other Case Studies
E-commerce implementations

Hardware - starting to work on ERP system - automation

Hardwarely is a company that sells used computer equipment. Until now, it had been working on BaseLinker, which was connected to sales platforms like Allegro, eBay and a store on the Shoper platform. The company's growth and needs forced her to start working on an ERP system. The choice fell on Subiekt Nexo PRO, which was integrated with BaseLinker and, as a result, with marketplaces. 

konrad szatkowski

Konrad Szatkowski

e-commerce analyst

What does a particular process solve?

Korzystanie z systemu ERP z <underline>jednoczesnym zintegrowaniem go z resztą platform<underline> pozwala na rozbudowaną politykę magazynową, obsługę wszystkich niezbędnych dokumentów i pełną integrację procesów zachodzących pomiędzy platformami sprzedażowymi, a systemem zarządzającym magazynem i dokumentami. Integracje pozwalają na <underline>automatyzowanie wszelkich procesów<underline>, co sprawia, że wszystkie dokumenty generują się automatycznie i bezobsługowo. 

The use of an ERP system with integrations allowed the client to solve problems such as:

Weryfikacja <highlight-white>stanów magazynowych<highlight-white>

Wprowadzony system ERP pozwala na <underline>pilnowanie stanów magazynowych podczas generowania dokumentów handlowych.<underline> Dodatkowo wdrożone integracje przekazują te informacje do marketplaceów, co niweluje ryzyko sprzedaży ponad stan do zera. 

<highlight-white>Automatyczne dokumenty<highlight-white> handlowe.

Proces generowania dokumentów <underline>rezerwacyjnych(ZK) i handlowych(FS/PAi)<underline> jest w pełni zautomatyzowany i bezobsługowy. Integracje pod koniec procesu wysyłają dokumenty drogą mailową do klienta na jego skrzynkę. 

Jedno <highlight-white>źródło wiedzy<highlight-white>

System ERP jest agregatem wiedzy. <underline>Trzymane są w nim informacje o cenach, stanach i innych informacjach o sprzedawanych produktach.<underline> Pozwala to na propagowanie wiedzy dalej - na BaseLinkera i platformy sprzedażowe. Taki proces pozwala na zarządzanie produktami z jednego miejsca i zapobiega niechcianym rozbieżnościom w informacjach o produktach (opisy, stany, ceny, nazwy itd) między platformami. 

<highlight-white>Pełna automatyzacja<highlight-white> procesów.

Integracje łączące Subiekta Nexo PRO z BaseLinkerem <underline>pozwalają na zautomatyzowanie wszystkich niezbędnych procesów, które zachodzą pomiędzy tymi systemami.<underline> Możliwa jest pełna automatyzacja, która wygeneruje wszystkie dokumenty rezerwacyjne, handlowe i magazynowe bez wchodzenia do Subiekta Nexo PRO przez pracownika. Dodatkowo integracja ułatwia wystawianie produktów na platformach sprzedażowych i pilnuje by były one aktualizowane w czasie rzeczywistym. 

<highlight-white>Przyjmowanie nowych towarów<highlight-white> w Subiekt Nexo PRO

Klient posiada też integrację, która <underline>automatycznie dodaje nowe kartoteki towarów na podstawie pliku .csv, który otrzymuje on od dostawcy.<underline> Pozwala to na ogromną oszczędność czasu podczas przyjęć nowych produktów od dostawcy. 

<frame>Rozwiązanie idealne dla klientów potrzebujących prowadzenia polityki magazynowej i chcących zautomatyzowania generowania wszelkich związanych z tym dokumentów.<frame>

Documents occurring in the process:

<highlight>ZK - Zamówienie od klienta.<highlight> Jest to dokument, który powoduje rezerwację towaru na czas aż nie zostanie utworzony dokument handlowy do tego zamówienia. 

<highlight> FS - Faktura VAT sprzedaży.<highlight> Dokument handlowy wystawiany dla klientów, którzy o niego proszą podczas składania zamówienia na platformie sprzedażowej. 

<highlight>PI - paragon imienny.<highlight> Dokument handlowy tworzony gdy klient nie chce faktury VAT sprzedaży i woli paragon imienny. 

<highlight>WZ - wydanie zewnętrzne<highlight> Tworzone wraz z dokumentem handlowym. Powoduje obniżenie stanu magazynowego danego produktu, który został właśnie sprzedany za pomocą dokumentu handlowego. 

Information flow diagram

The course of the order handling process:

  1. The order placed in the sales platform is automatically sent to BaseLinker.
  2. Integration automatically creates a ZK in Subiekt Nexo PRO based on this order
  3. Handling of the order by the employee like picking and packing the products takes place
  4. Integration automatically creates commercial and warehouse document in Subiekt Nexo PRO
  5. Updated product inventory is sent to sales platforms
  6. The trade document is printed to a .PDF file and this is sent to the customer.

Important information

Poziom zintegrowania systemy ERP z resztą systemów<underline> jest w zasadzie nieograniczony.<underline> Wszelkie potrzeby klienta są możliwe do zautomatyzowania i tym samym usprawnienia. 

Related case studies

Let's do something amazing and unique together!

We don't sell PV, we won't pester you with unnecessary phone calls if you don't want us to. We always try to provide value to our potential customers.

Thank you, your message has been sent.
Unfortunately, something went wrong. We apologize for the glitches.
By clicking "Accept all cookies," you agree to store cookies on your device to improve site navigation, analyze site usage and assist in our marketing efforts. See our Privacy Policy for more information.